حسين براتي حسين براتي

وبلاگ مطالب اموزنده و آموزشي

ابزارهاي مورد نياز يك سئو كار در Keyword research tools – معرفي 12 ابزار

در اينجا براي شما ابزارهاي مورد نياز يك سئو كار را معرفي مي‌كنيم. در اين معرفي براي هر بخش ابزارهاي مختلفي معرفي مي‌شوند. اين ابزارها به عنوان ابزارهاي مورد نياز يك سئو كار در آن بخش مي‌توانند به شما براي پيشبرد اهداف محتوايي و فرايندهاي سئو كمك كنند.


برخي از اين ابزارها به صورت رايگان در اختيار كاربران قرار مي‌گيرد و برخي ديگر نيز به صورت اشتراك ماهانه و پرداخت هزينه در اختيار كاربران قرار مي‌گيرند. در نتيجه ما در حين معرفي هر ابزار به شما اعلام مي‌كنيم كه آيا استفاده از آن رايگان است و يا اينكه بايد اشتراك ماهانه خريداري كنيد.

 

نكات مهم در معرفي ابزارهاي مورد نياز يك سئو كار

1. نكته اول در ابتداي مقاله ابزارهاي مورد نياز يك سئو كار بايد به شما اعلام كنيم كه برخي سرويس‌ها در چندين بخش مختلف، ابزارهاي مورد نياز يك سئو كار را پوشش مي‌دهند. در واقع تعداد زيادي از اين ابزارها چندين فرايند و كار را به صورت همزمان انجام مي‌دهند به همين دليل در بخش‌هاي مختلف به آن‌ها اشاره شده است.

2. نكته دوم در خصوص مقاله ابزارهاي مورد نياز يك سئو كار اين است كه براي استفاده از اين ابزارها بايد به نكات خاصي دقت كنيد. برخي از اين نكات در تمام بخش‌ها بيان شده است. ما اين نكات را براي هر بخش بازگو مي‌كنيم تا به‌خوبي با اين ابزارها آشنا شده و بتوانيد سئوي سايت خود را بهبود ببخشيد.

نكات مهم در معرفي ابزارهاي مورد نياز يك سئو كار

ابزار شماره 1 – ابزار SEMrush (داراي بخش هاي رايگان و پولي)

ابزار SEMrush يكي از ابزارهاي مورد نياز يك سئو كار است كه به‌خوبي در بخش كلمات كليدي مي‌تواند شما را راهنمايي كند. اين پلتفرم به عنوان يك پلتفرم آنلاين و در بستر سايت خدمات خود را به شما به عنوان كاربر ارائه مي‌دهد. با استفاده از بخش Keyword Magic اين سايت شما مي‌توانيد به راحتي بيش از 2 ميليون كلمه كليدي مشابه را پيداكرده و از پتانسيل اين كلمات براي بهبود سئوي سايت خود استفاده كنيد.

نكات مهم در هنگام استفاده از ابزار SEMrush

  • اين سايت به عنوان يكي از مهم‌ترين ابزارهاي مورد نياز يك سئو كار، داراي بخش رايگان است ولي اين بخش خدمات محدودي به شما ارائه مي‌دهد.
  • براي استفاده از تمام قابليت‌هاي معرفي و ارائه شده در اين سايت بايد هزينه اشتراك ماهانه پرداخت كنيد كه به دلار است.
  • اين ابزار براي كاربران ايراني شامل تحريم و محدوديت است و بايد از ابزارهاي خاص رفع محدوديت براي اين ابزار استفاده كنيد.

نكات مهم در هنگام استفاده از ابزار Ahrefs

نكات مهم در هنگام استفاده از ابزار Ahrefs

 

ابزار شماره 2- ابزار Ahrefs (رايگان و پولي)

يكي ديگر از ابزارهاي مورد نياز يك سئو كار سايت Ahrefs است. پلتفرم Ahrefs را مي‌توان يكي از ابزارهاي جالب در زمينه كلمات كليدي دانست. شما به راحتي مي‌توانيد از ابزار ايجاد كننده كلمه كليدي استفاده كنيد. ابزار Ahrefs به صورت يك سايت آنلاين به عنوان يكي از مهم‌ترين ابزارهاي مورد نياز يك سئو كار مورد استفاده قرار مي‌گيرد.

نكات مهم در هنگام استفاده از ابزار Ahrefs

  • استفاده از اين ابزار به عنوان يكي از مهم‌ترين ابزارهاي مورد نياز يك سئو كار، رايگان است ولي بخش‌هاي پيشرفته سايت حق اشتراك ماهانه دارد.
  • محدوديت دسترسي براي كاربران ايراني در اين ابزار وجود ندارد. ولي از آنجايي كه كلمات كليدي را مي‌تواند بر اساس كشورهاي خودتان انتخاب كنيد، متوجه مي‌شويد نام ايران در بين كشورها نيست و شامل تحريم است.

ابزار شماره 3- ابزار Moz Pro (رايگان – پولي)

يكي ديگر از ابزارهاي مورد نياز يك سئو كار همين سايت Moz Pro است. اين سايت به‌خوبي مي‌تواند نيازهاي شما در بخش كلمات كليدي برطرف كند. اين سايت مي‌تواند به راحتي بيش از 500 ميليون كلمه كليدي مرتبط با فعاليت و كسب‌وكار شما را معرفي كند. همچنين به‌خوبي با موتور جست‌وجوي گوگل در تعامل بوده و از اطلاعات آن استفاده مي‌كنند.

ابزار شماره 3- ابزار Moz Pro (رايگان - پولي)

ابزار شماره 3- ابزار Moz Pro (رايگان – پولي)

نكات مهم در هنگام استفاده از ابزار Moz Pro

  • استفاده عمومي از اين ابزار به عنوان يكي از مهم‌ترين ابزارهاي مورد نياز يك سئو كار، رايگان است و براي استفاده از اين سايت بايد يك اكانت كاربري ايجاد كنيد.
  • بخش‌هاي پيشرفته سايت داراي حق اشتراك ماهانه است.
  • اين سايت به راحتي براي كاربران ايراني قابل دسترس است.

ابزار شماره 4- ابزار Google Search Console (رايگان)

يكي از مهم‌ترين ابزارهاي مورد نياز يك سئو كار همين سرويس Google Search Console است. شما به راحتي مي‌توانيد سايت خود را به اين سرويس اضافه كرده و بعد از 48 ساعت اطلاعات مختلف سايت خودتان را به صورت نموداري مشاهده كنيد. در اين سرويس حتي لينك‌هاي ديده شده، كلمات كليك شده، عبارات جست‌وجو شده و موارد ديگر هم به شما نمايش داده مي‌شود.

نكات مهم در هنگام استفاده از Google Search Console

  • براي استفاده از اين سرويس بايد اكانت جيميل داشته باشيد.
  • اگر از گوگل آناليتيك استفاده مي‌كنيد ديگر نيازي به دانلود فايل تأييد صلاحيت سرويس Google Search Console نيست و شما با همان تأييد صلاحيت گوگل آناليتيكس هم مي‌توانيد از اين سرويس استفاده كنيد.
  • مي‌توانيد براي بخش‌هاي مختلف سايت خود چندين سرويس Google Search Console داشته باشيد.
  • استفاده از اين سرويس به عنوان يكي از مهم‌ترين ابزارهاي مورد نياز يك سئو كار براي كاربران ايراني آزاد است.
  • اين سرويس كاملاً رايگان است و هيچ هزينه‌اي از شما دريافت نمي‌كند.

ابزار شماره 5- ابزار Google Analytics (رايگان)

يكي از معروف‌ترين ابزارهاي مورد نياز يك سئو كار سرويس Google Analytics است. اين سرويس به‌خوبي تمام اطلاعات ورودي و كلمات كليدي استفاده شده در سايت شما را از موتور جست‌وجوي گوگل استخراج كرده و در اختيار شما قرار مي‌دهد. شما با استفاده از اين سرويس مي‌توانيد مشاهده كنيد كه نفرات وارد شده به سايت شما از طريق چه كلمات كليدي بوده‌اند. حتي اگر از كلمات كليدي مختلفي در سايت خود استفاده كنيد تمام آن‌ها را به شما نمايش مي‌دهد.

ابزار شماره 5- ابزار Google Analytics (رايگان)

ابزار شماره 5- ابزار Google Analytics (رايگان)

نكات مهم در هنگام استفاده از سرويس Google Analytics

  • براي استفاده از اين سرويس بايد يك اكانت جيميل داشته باشيد.
  • استفاده از اين سرويس به عنوان يكي از مهم‌ترين ابزارهاي مورد نياز يك سئو كار كاملاً رايگان است.
  • براي استفاده از اين سرويس بايد يك كد مخصوص را در هدر سايت خود قرار دهيد تا اطلاعات سايت شما را استخراج كند. مي‌توانيد براي اين كار از يك فايل HTML هم استفاده كنيد.
  • اين سرويس براي كاربران ايراني شامل تحريم‌ است و شما بايد با استفاده از ابزارهاي رفع محدوديت با آن كار كنيد.

ابزار شماره 6- ابزار Google Data Studio (رايگان)


يكي از مهم‌ترين ابزارهاي مورد نياز يك سئو كار سرويس Google Data Studio است كه با استفاده از تركيب Google Analytics و Google Search Console اطلاعات مناسب در خصوص كلمه كليدي سايت شما را به صورت نموداري در اختيار شما قرار مي‌دهد. اين ابزار به عنوان يك سامانه پايش اطلاعات براي شما عمل مي‌كند.

نكات مهم در هنگام استفاده از Google Data Studio

  • براي استفاده از اين پلتفرم بايد حتماً در Google Analytics و Google Search Console سايت خود را ثبت كرده باشيد.
  • براي استفاده از اين ابزار نياز به يك ايميل داريد.
  • استفاده از اين ابزار به عنوان يكي از مهم‌ترين ابزارهاي مورد نياز يك سئو كار كاملاً رايگان است.
  • اين سرويس براي كاربران ايراني شامل تحريم‌ است و شما بايد با استفاده از ابزارهاي رفع محدوديت با آن كار كنيد.

ابزار شماره 7- ابزار Google PageSpeed Insights (رايگان)

يكي از جديدترين ابزارهاي مورد نياز يك سئو كار ابزار Google PageSpeed Insights است. اين سرويس در حال حاضر به عنوان يك سرويس آزمايشي و بتا فعاليت مي‌كند. شما با داشتن يك اكانت Google Search Console مي‌توانيد به آن دسترسي داشته باشيد. اين سرويس سايت شما را به صورت كامل بررسي كرده و اطلاعات كاملي در خصوص كلمات كليدي قرار داده شده در صفحه و همچنين وزن آن كلمات را به شما مي‌دهد.

نكات مهم در هنگام استفاده از سرويس Google PageSpeed Insights

  • براي استفاده از اين پلتفرم Google PageSpeed Insights بايد حتماً در Google Search Console سايت خود را ثبت كرده باشيد. لينك دسترسي به آن هم از طريق داشبورد Google Search Console امكان‌پذير است.
  • براي استفاده از اين ابزار نياز به يك ايميل داريد.
  • استفاده از اين ابزار به عنوان يكي از جديدترين ابزارهاي مورد نياز يك سئو كار كاملاً رايگان است.
  • اين سرويس براي كاربران ايراني داراي محدوديت است.

ابزار شماره 8 – ابزار Google Trends (رايگان)

يكي از بهترين ابزارهاي مورد نياز يك سئو كار همين ابزار است. در واقع يكي از مهم‌ترين كارها در بررسي سئوي كلمات، بررسي مقدار جست‌وجوي آن‌ها در ماه‌هاي گذشته است. با استفاده از ابزار Google Trends شما مي‌توانيد به راحتي كلمات كليدي و مقدار جست‌وجوي آن‌ها را بر اساس كشور ايران و حتي استان‌ها مشخص كنيد. همچنين اين ابزار مي‌تواند به راحتي مقدار جست‌وجوي 5 كلمه كليدي را به صورت نموداري به شما نمايش دهد.

ابزار شماره 8 - ابزار Google Trends (رايگان)

ابزار شماره 8 – ابزار Google Trends (رايگان)

نكات مهم در هنگام استفاده از سرويس Google Trends

  • براي استفاده از اين ابزار نياز به يك ايميل داريد.
  • استفاده از اين ابزار به عنوان يكي از ابزارهاي مورد نياز يك سئو كار براي بررسي كلمات ترند شده، كاملاً رايگان است.
  • اين سرويس براي كاربران ايراني كاملاً آزاد است.

ابزار شماره 9 – ابزار Bing Webmaster Tools(رايگان)

يكي ديگر از ابزارهاي مورد نياز يك سئو كار استفاده از ابزار ارائه شده توسط موتور جستجوگر بينگ است. استفاده از اين ابزار براي تمامي كاربران حتي كاربران ايراني رايگان است. اين ابزار به شما كمك مي‌كند كه چگونه از كلمات استفاده شده در موتور جستجوگر بينگ براي بهبود سئوي سايت خود استفاده كنيد. البته بايد اين نكته را مدنظر داشته باشيد كه از موتور جستجوگر بينگ استفاده چنداني در ايران نمي‌شود.

ابزار شماره 9 - ابزار Bing Webmaster Tools(رايگان)

ابزار شماره 9 – ابزار Bing Webmaster Tools(رايگان)

نكات مهم در هنگام استفاده از موتور جستجوگر بينگ

  • براي استفاده از اين ابزار نياز به يك ايميل مايكروسافت داريد.
  • استفاده از اين ابزار براي كاربران ايراني كاملاً رايگان و آزاد است.

 


ابزار شماره 10 – ابزار Keyword.io (رايگان – پولي)

يكي ديگر از ابزارهاي مورد نياز يك سئو كار سايت معروف Keyword.io است. در همين ابتدا بايد اشاره كنيم كه keyword.io جزء ابزارهاي رايگان براي بهبود سئوي سايت‌ها است. اين سايت اطلاعات خود را از طريق داده‌هاي اشخاص ثالث در سطح اينترنت جمع‌آوري مي‌كند. در نتيجه اين سايت در خصوص اطلاعات جمع شده مسئوليتي ندارد.
همچنين اطلاعات ارائه شده توسط مجموعه‌هاي Google، Youtube، Amazon، Wikipedia، Bing، Alibaba، Play Store، Fiverr، Pond5، Fotolia، Yandex و Ebay و غيره به خود اين شركت‌ها مربوط است و اين شركت‌ها به هيچ‌وجه با keyword.io مرتبط نيستند.

ابزار شماره 10 - ابزار Keyword.io (رايگان - پولي)

ابزار شماره 10 – ابزار Keyword.io (رايگان – پولي)

نكات مهم در هنگام استفاده از اين ابزار

اين سايت به عنوان ابزارهاي مورد نياز يك سئو كار، هم به صورت رايگان و هم به صورت پولي ارائه مي‌شود و براي كاربران ايراني داراي محدوديت نيست. در خود سايت هم در خصوص استفاده پولي و رايگان از ابزارهاي ارائه شده اطلاعات كاملي ارائه شده است:

  • استفاده از ابزار رايگان

جستجوگرهاي كلمه كليدي و اصطلاحات مرتبط با آن به صورت رايگان ارائه مي‌شوند. از كلمات كليدي پيشنهاد شده توسط سرويس به طور منطقي بايد استفاده شود، keyword.io هيچ گونه مسئوليتي در قبال استفاده نادرست از كلمات كليدي را بر عهده نمي‌گيرد. برخي از عباراتي كه نشان داده مي‌شوند ممكن است علائم تجاري ثبت‌شده يا مشابه باشند! براي كاربران رايگان محدوديت‌هايي وجود دارد و شما بيش از يك تعداد خاص كلمه كليدي را نمي‌توانيد مشاهده كنيد.

  • استفاده از ابزارهاي پولي

تمامي بخش‌ها براي كاربران پولي قابل دسترس است و هيچ محدوديتي براي اين كاربران وجود ندارد. پرداخت توسط stripe.com و paddle.com انجام مي‌شود، بنابراين اطلاعات و داده‌هاي كارت اعتباري كاربران به هيچ عنوان در سرورهاي اين مجموعه ثبت و يا ذخيره نمي‌شود.

ابزار شماره 11 – ابزار Seobility (رايگان -پولي)

يكي ديگر از ابزارهاي مورد نياز يك سئو كار اين سايت است. براي استفاده از اين سايت بايد در آن ثبت نام كنيد. ثبت نام در اين سايت رايگان است اما برخي پلن ها به صورت پولي به كاربران ارائه مي‌شود. براي خريد اين پلن ها بايد از كارت‌هاي ويزا و يا مستر كارت استفاده كنيد. مقر اصلي اين سايت در كشور آلمان است و به همين دليل شامل محدوديت براي كاربران ايراني نمي‌شود. از اين ابزار براي پيدا كردن كلمات كليدي و استفاده شده توسط كاربران مي‌توانيد استفاده كنيد.

نكات مهم در هنگام استفاده از ابزار Seobility

  • ثبت نام در اين سايت رايگان است ولي براي استفاده از حالت‌هاي پيشرفته بايد حق اشتراك ماهانه را پرداخت كنيد.
  • اين سايت محدوديتي براي استفاده از كاربران ايراني ندارد و ايران را تحريم نكرده است.
  • دسترسي به اين سايت آزاد بوده و محدوديتي شامل حال كاربران ايراني نمي‌شود.

 


ابزار شماره 12- ابزار KWFinder (10 روز رايگان – پولي)

يكي ديگر از ابزارهاي مورد نياز يك سئو كار استفاده از سايت KWFinder براي شناسايي كلمات جستجو شده پركاربرد است. اين سايت به‌خوبي در پنل كاربري خود كلمات و مقدار استفاده آن‌ها را نشان مي‌دهد. نكته قابل‌توجه در خصوص اين سايت اين است كه حالت‌هاي مختلف كلمات را نشان مي‌دهد. در نتيجه حتي اگر بين كلمات فاصله Space قرار داده شده و در جستجوها از آن استفاده شده است را به شما نشان مي‌دهد.

ابزار شماره 12- ابزار KWFinder (10 روز رايگان - پولي)

ابزار شماره 12- ابزار KWFinder (10 روز رايگان – پولي)

نكات مهم در هنگام استفاده از ابزار KWFinder

  • اين ابزار به صورت يك وب‌سايت است و براي استفاده از آن بايد ثبت نام كنيد.
  • اين سايت كاربران ايراني را تحريم نكرده است.
  • دسترس به اين سايت شامل محدوديت‌ها نمي‌شود.
  • بعد از ثبت نام، امكانات اين سايت براي 10 روز رايگان در اختيار شما قرار مي‌گيرد و بعد از آن براي استفاده از امكانات سايت بايد حق اشتراك ماهانه يا سالانه را پرداخت كنيد.

معرفي حسين براتي

حسين براتي به عنوان توليدكننده محتواي سئو شده در دنياي ديجيتال شناخته مي‌شود. سايت‌هاي زيادي هستند كه از محتواي توليد شده براي بهبود رتبه و سئو سايت خود استفاده مي‌كنند. دانش بالا در زمينه كامپيوتر و اينترنت و همچنين تحصيلات آكادميك در اين حوزه، باعث شده كه شركت‌ها و مجموعه‌هاي زيادي با حسين براتي همكاري داشته باشند. آشنايي به اصول ماركتينگ و بازاريابي اينترنتي يكي از خصوصيات بارز ايشان است.

حسين براتي به عنوان يكي از پركارترين وبلاگ نويسان در ايران شناخته مي‌شود كه روزانه چند هزار كلمه محتواي سئو شده توليد كرده و در اختيار كسب‌وكارهاي مختلف قرار مي‌دهد. توليد محتواي سئو شده به دو زبان فارسي و انگليسي از ويژگي‌هاي مهم پروژه‌هاي انجام شده توسط ايشان است.

حسين براتي

سئوكار اراك

حسين براتي با در اختيار داشتن يك تيم تحريريه مناسب قادر است در مدت‌زمان كوتاهي به راحتي محتواي سئو شده و مناسب را براي كسب‌وكارهاي مختلف توليد كند. ايجاد يك فضاي رقابتي باز و توليد محتوا در زمينه‌هاي مختلف از ويژگي‌هاي اين تيم تحريريه است. ايشان در كنار توليد محتواي سئو شده براي كسب‌وكارهاي مختلف، در زمينه مشاوره كسب‌وكار، مشاوره طراحي سايت، مشاوره بهبود شغلي، مشاوره ديجيتال ماركتينگ، مشاوره شبكه‌هاي اجتماعي و مشاوره برند سازي نيز فعاليت مي‌كند. كسب‌وكارهاي بزرگ و كوچك متعددي در اين سال‌ها از خدمات مشاوره‌اي ايشان براي بهبود كسب‌وكار و توسعه برند خود استفاده كرده‌اند.


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: 1401/11/2  ساعت: ۱۴ توسط:tabehestila :

آيا سايت شما ترافيك بيشتري مي خواهد؟

ديجيتال ماركتينگ امروزه بيش از هر زمان ديگري اهميت دارد. شما مي‌توانيد براي تسريع در روند ديجيتال ماركتينگ خود در سال 2021 به سراغ شركت‌هاي ارائه دهنده اين خدمات برويد. با اين كار شما مي‌توانيد از يك استراتژي مناسب براي بهبود بازاريابي خود استفاده كنيد؛ اما آيا مي‌دانيد براي اين كار بايد از كجا شروع كنيد؟ براي فهميدن اين سؤال همراه ما باشيد.

 ديجيتال ماركتينگ به طور خاص به منظور دستيابي به اهداف بازاريابي ارائه مي‌شود. در اين فرايند با استفاده از فناوري‌ها و رسانه‌هاي ديجيتال و آنلاين، فعاليت‌هاي بازاريابي با يكديگر ادغام شده و بر اساس كمپين‌هاي تبليغاتي سازماندهي مي‌شوند.
بر اساس نوع استراتژي شما و همچنين تكنيك هاي ايجاد شده در خدمات ماركتينگ براي كسب‌وكار شما، بايد از اين بخش ها به صورت مستمر استفاده شود. در هر استراتژي، تعداد زيادي تاكتيك دقيق وجود دارد كه براي موفقيت مهم هستند؛ بنابراين، آن‌ها بايد ارزيابي و اولويت بندي شوند.

 
[عكس: -و-ديجيتال-ماركتينگ-1024x576.jpg]

[عكس: -براتي-1-1024x576.jpg]
براي اينكه به راحتي بتوانيد استراتژي ديجيتال ماركتينگ خود را دريافت و آن را پياده‌سازي كنيد بايد از افراد متخصص و حرفه‌اي كه خدمات ماركتينگ را ارائه مي‌دهند استفاده كنيد. حسين براتي به عنوان يكي از افراد متخصصان اين صنعت، مجموعه‌اي برتر از خدمات و استانداردها را به شما ارائه مي‌دهد. شما مي‌توانيد به راحتي با مشاوره با حسين براتي در خصوص طراحي سايت، طراحي اپليكيشن، مديريت شبكه‌هاي اجتماعي، امنيت سايت، توليد محتوا و دريافت استراتژي‌هاي مختلف صحبت كرده و بهترين و مناسب‌ترين روش‌ها را براي بهبود و رونق كسب‌وكار خود دريافت نماييد.

اگر يك كسب‌وكار يا ساير فعاليت‌هاي خلاقانه و حرفه‌اي داريد، اما وب‌سايتي نداريد، فرصت‌هاي بسيار خوبي را از دست مي‌دهيد. با استفاده از سايت و ديجيتال ماركتينگ دستيابي به اهداف مختلف به راحتي امكان‌پذير بوده و كسب‌وكار شما رشد قابل‌توجهي خواهد داشت.
 


آشنايي با حسين براتي

داراي 6 سال سابقه مديريت در زمينه ديجيتال ماركتينگ، سئو، توليد محتوا و مشاوره در كسب و كار هاي مختلف

مهارت ها شامل :

Schema – Google search console -Google Analytics – SEM – SEO – WordPress – friendly keywords – link-building – MOZ – Seo On-page / Off-page – Yoast-Rank math – Business Administration – Marketing & Advertising

ديجيتال ماركتينگ و سئو به شما كمك مي‌كنند كه مردم كسب‌وكار شما را بهتر ديده و با برند، محصولات و خدمات شما آشنا شوند. همچنين به اين نكته توجه داشته باشيد كه توليد محتواي سئو شده و تخصصي يك ابزار بازاريابي عالي با مزاياي بسيار براي كارآفرينان و مشاغل مختلف است.

آيا اماده هستيد كه كسب و كار خود را در اينترنت مطرح كنيد؟

مرحله اول : در ابتدا بايد براي كسب‌وكار خودتان يك سايت داشته باشيد. فرقي نمي‌كند كه صنعت‌گر هستيد يا فروشنده لباس، توليدكننده يا ارائه‌دهنده خدمات، امروزه همه كسب‌وكارها، تكرار مي‌كنم همه كسب‌وكارها به سايت نياز دارند!

مرحله دوم :سايت شما بايد در گوگل ديده شود. اگر سايت شما در گوگل ديده نشود، انگار كه هيچ سايتي نداريد! براي ديده شدن بايد محتواي مناسب توليد كنيد. به اين توجه كنيد كه در دنياي اينترنت اين محتواها هستند كه كاربران را جذب مي‌كنند.

مرحله سوم :سايت شما بايد براي گوشي‌هاي موبايل بهينه باشد. امروزه در هر خانه‌اي بيشتر از 2 گوشي تلفن همراه وجود دارد. اين يعني هر گوشي تلفن همراه به معني يك بازديدكننده و يك مشتري! پس بهينه‌سازي سايت را همين الان شروع كنيد.

مرحله چهارم :سايت خود را براي موتورهاي جست‌وجو بهينه‌سازي كنيد. اين كار با عنوان سئو شناخته مي‌شود. به ياد داشته باشيد كه بدون بهينه‌سازي و سئو كردن سايت ، تمام مراحل قبلي بي‌تأثير خواهد بود! اهميت سئو در دنيا بسيار بالاست!


سئو چيست و چرا اينقدر اهميت دارد؟

احتمالاً صدها بار شنيده‌ايد كه بهينه‌سازي موتور جستجو (SEO) يك ابزار بازاريابي ديجيتال حياتي است؛ اما آيا واقعاً مي‌دانيد سئو چگونه كار مي‌كند؟ حتي اگر درك اوليه‌اي از آنچه مستلزم آن است داشته باشيد، ممكن است هنوز درك كاملي از اين فرآيند پيچيده و چندوجهي نداشته باشيد.

سئو از عناصر متعددي تشكيل شده و دانستن اينكه آن‌ها چيست‌اند و چگونه كار مي‌كنند، براي درك اينكه چرا سئو بسيار مهم است، كليدي است. به طور خلاصه، سئو بسيار مهم است زيرا باعث مي‌شود وب سايت شما بيشتر ديده شود و اين به معناي ترافيك بيشتر و فرصت‌هاي بيشتر براي تبديل مشتريان بالقوه به مشتريان است.

 
در نتيجه سايت‌هايي كه سئوي خوبي دارند، بازديد كننده بيشتر و مشتري بيشتري دارند. اين به معني درامد بيشتر است!

[عكس: Hossein-barati-حسين-براتي-متخصص-سئو-و-دي...ركتينگ.jpg]

يكي ديگر از دلايل حياتي بودن سئو براي كسب‌وكارها اين است كه زماني كه براي توليد محتواي عالي و بهينه‌سازي سئو، اقدام مي‌كنيد، اين كار در نهايت تأثير مستقيم روي كيفيت و كارايي سايت شما خواهد گذاشت.

به عنوان مثال، هنگامي كه اقداماتي را انجام مي‌دهيد تا سايت خود را ريسپانسيو (بهينه‌سازي براي گوشي‌هاي تلفن همراه) كنيد، آن را براي همه بازديدكنندگان تلفن همراه و همچنين افرادي كه از تبلت يا لپ‌تاپ استفاده مي‌كنند نيز بهينه مي‌كنيد.

به طور مشابه، با افزايش سرعت بارگذاري صفحه خود، كاربران بيشتري را جذب مي‌كنيد و بازديدكنندگان را تشويق مي‌كنيد كه زمان بيشتري را در سايت شما صرف كنند.

اين نكته را بايد به خوبي بدانيد كه كاربران و مشتريان شما انتظار دارند كه يك صفحه در سريع‌ترين زمان ممكن بارگذاري شود! هرچه زمان بارگذاري بيشتر باشد، امكان خروج كاربران از سايت شما بيشتر مي‌شود.

منبع : سايت اوجتا -

 


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: 1401/9/30  ساعت: ۱۱ توسط:tabehestila :

آيا سايت شما ترافيك بيشتري مي خواهد؟

ديجيتال ماركتينگ امروزه بيش از هر زمان ديگري اهميت دارد. شما مي‌توانيد براي تسريع در روند ديجيتال ماركتينگ خود در سال 2021 به سراغ شركت‌هاي ارائه دهنده اين خدمات برويد. با اين كار شما مي‌توانيد از يك استراتژي مناسب براي بهبود بازاريابي خود استفاده كنيد؛ اما آيا مي‌دانيد براي اين كار بايد از كجا شروع كنيد؟ براي فهميدن اين سؤال همراه ما باشيد.

 ديجيتال ماركتينگ به طور خاص به منظور دستيابي به اهداف بازاريابي ارائه مي‌شود. در اين فرايند با استفاده از فناوري‌ها و رسانه‌هاي ديجيتال و آنلاين، فعاليت‌هاي بازاريابي با يكديگر ادغام شده و بر اساس كمپين‌هاي تبليغاتي سازماندهي مي‌شوند.
بر اساس نوع استراتژي شما و همچنين تكنيك هاي ايجاد شده در خدمات ماركتينگ براي كسب‌وكار شما، بايد از اين بخش ها به صورت مستمر استفاده شود. در هر استراتژي، تعداد زيادي تاكتيك دقيق وجود دارد كه براي موفقيت مهم هستند؛ بنابراين، آن‌ها بايد ارزيابي و اولويت بندي شوند.

 
[عكس: -و-ديجيتال-ماركتينگ-1024x576.jpg]

[عكس: -براتي-1-1024x576.jpg]
براي اينكه به راحتي بتوانيد استراتژي ديجيتال ماركتينگ خود را دريافت و آن را پياده‌سازي كنيد بايد از افراد متخصص و حرفه‌اي كه خدمات ماركتينگ را ارائه مي‌دهند استفاده كنيد. حسين براتي به عنوان يكي از افراد متخصصان اين صنعت، مجموعه‌اي برتر از خدمات و استانداردها را به شما ارائه مي‌دهد. شما مي‌توانيد به راحتي با مشاوره با حسين براتي در خصوص طراحي سايت، طراحي اپليكيشن، مديريت شبكه‌هاي اجتماعي، امنيت سايت، توليد محتوا و دريافت استراتژي‌هاي مختلف صحبت كرده و بهترين و مناسب‌ترين روش‌ها را براي بهبود و رونق كسب‌وكار خود دريافت نماييد.

اگر يك كسب‌وكار يا ساير فعاليت‌هاي خلاقانه و حرفه‌اي داريد، اما وب‌سايتي نداريد، فرصت‌هاي بسيار خوبي را از دست مي‌دهيد. با استفاده از سايت و ديجيتال ماركتينگ دستيابي به اهداف مختلف به راحتي امكان‌پذير بوده و كسب‌وكار شما رشد قابل‌توجهي خواهد داشت.
 


آشنايي با حسين براتي

داراي 6 سال سابقه مديريت در زمينه ديجيتال ماركتينگ، سئو، توليد محتوا و مشاوره در كسب و كار هاي مختلف

مهارت ها شامل :

Schema – Google search console -Google Analytics – SEM – SEO – WordPress – friendly keywords – link-building – MOZ – Seo On-page / Off-page – Yoast-Rank math – Business Administration – Marketing & Advertising

ديجيتال ماركتينگ و سئو به شما كمك مي‌كنند كه مردم كسب‌وكار شما را بهتر ديده و با برند، محصولات و خدمات شما آشنا شوند. همچنين به اين نكته توجه داشته باشيد كه توليد محتواي سئو شده و تخصصي يك ابزار بازاريابي عالي با مزاياي بسيار براي كارآفرينان و مشاغل مختلف است.

آيا اماده هستيد كه كسب و كار خود را در اينترنت مطرح كنيد؟

مرحله اول : در ابتدا بايد براي كسب‌وكار خودتان يك سايت داشته باشيد. فرقي نمي‌كند كه صنعت‌گر هستيد يا فروشنده لباس، توليدكننده يا ارائه‌دهنده خدمات، امروزه همه كسب‌وكارها، تكرار مي‌كنم همه كسب‌وكارها به سايت نياز دارند!

مرحله دوم :سايت شما بايد در گوگل ديده شود. اگر سايت شما در گوگل ديده نشود، انگار كه هيچ سايتي نداريد! براي ديده شدن بايد محتواي مناسب توليد كنيد. به اين توجه كنيد كه در دنياي اينترنت اين محتواها هستند كه كاربران را جذب مي‌كنند.

مرحله سوم :سايت شما بايد براي گوشي‌هاي موبايل بهينه باشد. امروزه در هر خانه‌اي بيشتر از 2 گوشي تلفن همراه وجود دارد. اين يعني هر گوشي تلفن همراه به معني يك بازديدكننده و يك مشتري! پس بهينه‌سازي سايت را همين الان شروع كنيد.

مرحله چهارم :سايت خود را براي موتورهاي جست‌وجو بهينه‌سازي كنيد. اين كار با عنوان سئو شناخته مي‌شود. به ياد داشته باشيد كه بدون بهينه‌سازي و سئو كردن سايت ، تمام مراحل قبلي بي‌تأثير خواهد بود! اهميت سئو در دنيا بسيار بالاست!


سئو چيست و چرا اينقدر اهميت دارد؟

احتمالاً صدها بار شنيده‌ايد كه بهينه‌سازي موتور جستجو (SEO) يك ابزار بازاريابي ديجيتال حياتي است؛ اما آيا واقعاً مي‌دانيد سئو چگونه كار مي‌كند؟ حتي اگر درك اوليه‌اي از آنچه مستلزم آن است داشته باشيد، ممكن است هنوز درك كاملي از اين فرآيند پيچيده و چندوجهي نداشته باشيد.

سئو از عناصر متعددي تشكيل شده و دانستن اينكه آن‌ها چيست‌اند و چگونه كار مي‌كنند، براي درك اينكه چرا سئو بسيار مهم است، كليدي است. به طور خلاصه، سئو بسيار مهم است زيرا باعث مي‌شود وب سايت شما بيشتر ديده شود و اين به معناي ترافيك بيشتر و فرصت‌هاي بيشتر براي تبديل مشتريان بالقوه به مشتريان است.

 
در نتيجه سايت‌هايي كه سئوي خوبي دارند، بازديد كننده بيشتر و مشتري بيشتري دارند. اين به معني درامد بيشتر است!

[عكس: Hossein-barati-حسين-براتي-متخصص-سئو-و-دي...ركتينگ.jpg]

يكي ديگر از دلايل حياتي بودن سئو براي كسب‌وكارها اين است كه زماني كه براي توليد محتواي عالي و بهينه‌سازي سئو، اقدام مي‌كنيد، اين كار در نهايت تأثير مستقيم روي كيفيت و كارايي سايت شما خواهد گذاشت.

به عنوان مثال، هنگامي كه اقداماتي را انجام مي‌دهيد تا سايت خود را ريسپانسيو (بهينه‌سازي براي گوشي‌هاي تلفن همراه) كنيد، آن را براي همه بازديدكنندگان تلفن همراه و همچنين افرادي كه از تبلت يا لپ‌تاپ استفاده مي‌كنند نيز بهينه مي‌كنيد.

به طور مشابه، با افزايش سرعت بارگذاري صفحه خود، كاربران بيشتري را جذب مي‌كنيد و بازديدكنندگان را تشويق مي‌كنيد كه زمان بيشتري را در سايت شما صرف كنند.

اين نكته را بايد به خوبي بدانيد كه كاربران و مشتريان شما انتظار دارند كه يك صفحه در سريع‌ترين زمان ممكن بارگذاري شود! هرچه زمان بارگذاري بيشتر باشد، امكان خروج كاربران از سايت شما بيشتر مي‌شود.

منبع : سايت اوجتا -

 


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: 1401/9/30  ساعت: ۱۱ توسط:tabehestila :

توضيح انواع كاربرد تيزر تبليغاتي در سئو – 5 كاربرد مهم

كاربرد تيزر تبليغاتي بسيار گسترده است. شما مي‌توانيد از يك تيزر تبليغاتي در كمپين‌هاي مختلف استفاده كنيد. فرقي نمي‌كند كه تيزر را در شبكه‌هاي اجتماعي به نمايش بگذاريد يا در ايميل ماركتينگ! شما مي‌توانيد به راحتي با استفاده از قابليت‌هاي بالاي تيزر تبليغاتي، مخاطبين و كاربران زيادي را جذب كسب‌وكار و محصولات خود كنيد. امروزه تيزرهاي تبليغاتي يكي از مطرح‌ترين و پراستفاده‌ترين مدل‌هاي تبليغاتي در دنيا هستند.

كمپين‌هاي بازاريابي با استفاده از تيزرهاي تبليغاتي مي‌توانند بسيار موفق باشند، چرا؟ زيرا كنجكاوي انسان يك نيروي قدرتمند است. در واقع شما با استفاده از تيزرهاي تبليغاتي مي‌توانيد كنجكاوي كاربران و مخاطبان خود را تحريك كنيد.

بايد به اين نكته توجه داشته باشيد كه يك تيزر براي به اشتراك گذاشتن اطلاعات كافي در مورد يك محصول، رويدادهاي آينده، ويژگي جديد يا به‌روزرساني اخير و غيره طراحي شده است. در نتيجه تيزرها مجموعه‌اي از سرنخ‌ها را ارائه مي‌دهند و باعث مي‌شوند كه مصرف‌كنندگان مشتاق به دنبال كسب اطلاعات بيشتر باشند.

بررسي كاربرد تيزر تبليغاتي

بررسي كاربرد تيزر تبليغاتي

تيزرهاي تبليغاتي مي‌توانند فضاي تفسير و بررسي زيادي را در اختيار مخاطبان و مصرف‌كنندگان قرار بدهند. اين نوع تيزرها در معرفي محصولات جديد به شدت مورد استقبال مخاطبان قرار مي‌گيرند. نمونه اين تيزر ها را مي توان در معرفي اوليه محصولات اپل و يا سامسونگ مشاهده كرد. همچنين تيزرها ممكن است دقيقاً به شما بگويند چه محصولي و در چه زماني ارائه خواهد شد، در اين صورت كنجكاوي كاربران كمتر تحريك مي‌شود. به هر حال هر شكلي از تيزر كه استفاده شود، هدف اصلي ايجاد انتظار و جلب توجه در ذهن كاربر است.

كاربرد تيزر تبليغاتي در ايميل ماركتينگ

يكي از انواع كاربرد تيزر تبليغاتي استفاده از آن در ايميل ماركتينگ است. شما مي‌توانيد به جاي نوشته‌هاي بعضاً كسل‌كننده در ايميل‌ها، از يك تيزر تبليغاتي استفاده كنيد. سوال اساسي در ايميل ماركتينگ اين است: شما مي‌خواهيد مشتريان شما هنگام باز كردن ايميل شما چه اقدامي انجام دهند؟

اين كار را مي‌توانيد با استفاده از يك تيزر به راحتي انجام دهيد. اغلب در ايميل‌هايي كه حاوي تيزر تبليغاتي است از مشتري و مخاطب در خواست مي‌شود كه بر روي لينكي كليك كند يا صفحه اينستاگرامي را فالو كند. با اين حال شما مي‌توانيد اطلاعات بيشتري را در تيزرهاي ارسال شده در ايميل ماركتينگ قرار دهيد؛ مانند تاريخ رويداد خاص، آموزش خاص، ارائه اطلاعات ارزشمند و غيره، همه اين موارد مي‌تواند باعث افزايش اعتماد كاربران و مخاطبان به كسب و كار شما شود.

اگر فكر مي‌كنيد اين روش قديمي است و اصلاً جوابگو نيست كاملاً اشتباه مي‌كنيد. يكي از برندهايي كه با كمپين‌هاي ايميلي و استفاده از تيزر تبليغاتي كاملاً بر بازار تسلط دارند، كمپاني اپل است. قالب‌هاي ايميل آن‌ها به خوبي طراحي شده و ساده است، تصاوير باكيفيت آن‌ها، كيفيت محصولات را منعكس مي‌كند و مهم‌تر از همه، آن‌ها به طور مداوم اهداف مشخصي را براي خواننده تعيين مي‌كنند.

كاربرد تيزر تبليغاتي در شبكه‌هاي اجتماعي

يكي از انواع كاربرد تيزر تبليغاتي، استفاده آن‌ها در شبكه‌هاي اجتماعي است. در واقع تيزرهاي تبليغاتي در بستر شبكه‌هاي اجتماعي مانند فيس‌بوك، توييتر، اينستاگرام، لينكدين و حتي پينترست به خوبي ديده مي‌شوند. نكته قابل توجه اين است كه در اين شبكه‌ها، ويديوها و تيزرها به شدت مورد توجه مخاطبان و كاربران قرار مي‌گيرند.

اگر شما به خوبي در هنگام ساخت تيزر تبليغاتي اصول و قواعد اصلي آن را رعايت كرده باشيد، مي‌توانيد به راحتي در شبكه‌هاي اجتماعي مخاطبان زيادي را به كسب و كار خود جذب كنيد. امروزه شبكه‌هاي اجتماعي به عنوان بستري براي انتشار انواع تيزرهاي تبليغاتي شناخته مي‌شوند. حساب‌هاي رسمي شركت‌ها و كسب‌وكارها نيز به صورت روزانه و مداوم توسط كاربران رصد مي‌شوند تا در صورت انتشار اخبار و تيزرهاي جديد، خيلي سريع از محتواي آن‌ها مطلع شوند.

گسترش استفاده از تيزر هاي تبليغاتي
استفاده از تيزر براي معرفي شركت ها

كاربرد تيزر تبليغاتي در شبكه‌هاي انتشار ويدئو

يكي ديگر از انواع كاربرد تيزر تبليغاتي، استفاده از آن‌ها در شبكه‌هاي انتشار ويدئو است. شما مي‌توانيد تيزرهاي تبليغاتي كه مدت زمان طولاني دارند را به عنوان يك ويدئو در اين شبكه‌ها منتشر كنيد. شبكه‌هايي مانند آپارات و يوتيوب بهترين مثال در اين زمينه‌ هستند. همچنين شما مي‌توانيد از تيزرهاي كوتاه مدت 5 الي 10 ثانيه‌اي به عنوان تبليغات در ابتداي ويدئوها استفاده كنيد. براي اين كار شما مي‌توانيد به بخش تبليغات آپارات و يا يوتيوب مراجعه كنيد.

با استفاده از اين نوع تيزر تبليغاتي، شما مي‌توانيد كمپين‌هاي تبليغاتي گسترده‌اي را ايجاد كنيد. نكته قابل توجه در خصوص اين نوع تبليغات، دريافت بازخوردهاي گسترده از سوي مخاطبان است. البته بايد در هنگام ايجاد كمپين تبليغاتي به خوبي مخاطبان و كاربران خود را شناسايي كرده و بر اساس اهداف كمپين برنامه تبليغاتي خود را تنظيم كنيد.

كاربرد تيزر تبليغاتي در سايت‌هاي شركتي

يكي ديگر از انواع كاربرد تيزر تبليغاتي، استفاده از آن در سايت‌هاي شركتي و فروشگاه‌ها است. شما مي‌توانيد براي معرفي محصول خود از تيزرهاي تبليغاتي در صفحات وب سايت استفاده كنيد. شما مي‌توانيد تيزرهاي تبليغاتي خود را در بخش فروشگاهي و معرفي خدمات سايت‌ قرار دهيد. در اين تيزرها كاربران مي‌توانند به راحتي با خدمات و كالاهاي شما آشنا شده و به خوبي با آن‌ها ارتباط برقرار كنند.

انواع كاربرد تيزر تبليغاتي در كسب‌وكارها

شايد در نگاه اول اين تصور وجود داشته باشد كه تيزر تبليغاتي تنها براي فروش محصولات لوكس استفاده مي‌شود، اما كاربرد تيزرها فقط اين مورد نيست. امروزه تيزرها كاربردهاي متنوعي دارند. شما مي‌توانيد از تيزر براي معرفي محصول، معرفي خدمات، معرفي برند، معرفي ويژگي‌هاي جديد يك محصول و ده‌ها مورد ديگر استفاده كنيد. همين امر سبب شده كه استفاده از تيزرهاي تبليغاتي روز به‌روز بيشتر شود. براي ساخت تيزرهاي تبليغاتي از ايده‌ها و روش‌هاي جذابي استفاده مي‌شود. برخي از اين ايده‌ها و روش‌ها در نوع خود جالب توجه و جديد بوده به نحوي كه بعد از مدت زمان كوتاهي در سراسر اينترنت پخش شده و به خوبي توانسته توجه كاربران و مخاطبان را به خود جلب كند.

قواعد اصلي ساخت تيزر تبليغاتي

نكته مهم در ساخت تيزر تبليغاتي، استفاده از قاعده سه

حال كه به خوبي با كاربرد تيزر تبليغاتي آشنا شده‌ايد بهتر است كه در مورد يك نكته مهم اطلاعات لازم را كسب كنيد. قاعده “سه” براي هر رسانه و استراتژي بازاريابي اعمال مي‌شود، اما مطالعات نشان داده‌اند كه اين قاعده با محتواي ويدئويي و تيزر تبليغاتي بسيار خوب و هماهنگ عمل مي‌كند. در واقع “سه” كوچك‌ترين عدد مورد نياز براي ايجاد يك الگوي قابل تشخيص است. “قاعده سه” از اين فرض نشات مي‌گيرد كه چيزهايي كه به سه دسته تقسيم مي‌شوند ذاتاً خنده‌دارتر، رضايت‌بخش‌تر و به‌يادماندني‌تر هستند.

اما اين قانون چگونه به بازاريابي تيزر مربوط مي‌شود؟ مديران بازاريابي مي‌توانند از آن براي موضوعات، سرفصل‌ها و شعارها استفاده كنند، همان‌طور كه طراحان گرافيك مي‌توانند از آن براي گروه‌بندي عناصر طراحي در يك طرح‌بندي استفاده كنند. با اجراي “قاعده سه”، مي‌توانيد به راحتي فرآيند “يادآوري” را در بين مخاطبان هدف خود ترويج دهيد.

نتيجه نهايي

كاربرد تيزر تبليغاتي بسيار زياد است. كسب‌وكارهاي مختلف مي‌توانند از تيزر تبليغاتي در بخش‌هاي مختلف كمپين‌هاي تبليغاتي خود استفاده كنند. هيچ شكي وجود ندارد كه يك كمپين تبليغاتي خوب مي‌تواند تبليغات دهان به دهان و ارگانيك را براي تيزرهاي شما ايجاد كند. شما مي‌توانيد به راحتي با تيزرهاي تبليغاتي توجه و كنجكاوي كاربران را جذب كنيد. به اين نكته توجه داشته باشيد كه كنجكاوي يك مفهوم روانشناختي قوي براي استفاده در بازاريابي است.

 

معرفي حسين براتي

حسين براتي به عنوان توليدكننده محتواي سئو شده در دنياي ديجيتال شناخته مي‌شود. سايت‌هاي زيادي هستند كه از محتواي توليد شده براي بهبود رتبه و سئو سايت خود استفاده مي‌كنند. دانش بالا در زمينه كامپيوتر و اينترنت و همچنين تحصيلات آكادميك در اين حوزه، باعث شده كه شركت‌ها و مجموعه‌هاي زيادي با حسين براتي همكاري داشته باشند. آشنايي به اصول ماركتينگ و بازاريابي اينترنتي يكي از خصوصيات بارز ايشان است.

حسين براتي به عنوان يكي از پركارترين وبلاگ نويسان در ايران شناخته مي‌شود كه روزانه چند هزار كلمه محتواي سئو شده توليد كرده و در اختيار كسب‌وكارهاي مختلف قرار مي‌دهد. توليد محتواي سئو شده به دو زبان فارسي و انگليسي از ويژگي‌هاي مهم پروژه‌هاي انجام شده توسط ايشان است.

حسين براتي

حسين براتي با در اختيار داشتن يك تيم تحريريه مناسب قادر است در مدت‌زمان كوتاهي به راحتي محتواي سئو شده و مناسب را براي كسب‌وكارهاي مختلف توليد كند. ايجاد يك فضاي رقابتي باز و توليد محتوا در زمينه‌هاي مختلف از ويژگي‌هاي اين تيم تحريريه است. ايشان در كنار توليد محتواي سئو شده براي كسب‌وكارهاي مختلف، در زمينه مشاوره كسب‌وكار، مشاوره طراحي سايت، مشاوره بهبود شغلي، مشاوره ديجيتال ماركتينگ، مشاوره شبكه‌هاي اجتماعي و مشاوره برند سازي نيز فعاليت مي‌كند. كسب‌وكارهاي بزرگ و كوچك متعددي در اين سال‌ها از خدمات مشاوره‌اي ايشان براي بهبود كسب‌وكار و توسعه برند خود استفاده كرده‌اند.


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: 1401/9/23  ساعت: ۱۲ توسط:tabehestila :

انتخاب بهترين متخصص سئو در اراك – 14 نكته مهم

سئو در اراك در سال‌هاي اخير به شدت مورد توجه قرار گرفته است. شركت و كارخانجات با توجه به رقابت گسترده در دنياي اينترنت اقدام به طراحي سايت نموده‌اند. با اين حال خيلي زود اين شركت‌ها متوجه شدند كه داشتن يك سايت به تنهايي كافي نيست به همين دليل به دنبال بهترين متخصص سئو در اراك گشته و افرادي را براي توسعه سايت و بهبود سئو خود انتخاب كرده‌اند.

با اين حال انتخاب كارشناس سئو در اراك كار سختي است. عموم افراد حرفه‌اي در اين زمينه معمولاً با شركت‌هاي تهران و يا شهرهاي ديگر كار مي‌كنند. دليل اين امر هم واضح است. وجود فرصت‌هاي كار بيشتر و همچنين توانايي مالي شركت‌هاي تهراني نسبت به شركت‌هاي اراكي باعث شده است كه افراد حرفه‌اي در زمينه سئو در شهر اراك خيلي خوب شناسايي نشوند. با اين حال نااميد نشويد. انتخاب بهترين متخصص سئو در اراك كار سختي نيست. براي اينكه با يكي از بهترين افراد در اين زمينه آشنا شويد تا پايان اين مقاله همراه ما باشيد.

اهميت سئو در شهر اراك

اهميت سئو در اراك

همان‌طور كه گفته شد اهميت سئو در اراك در سال‌هاي اخير به شدت افزايش پيدا كرده است. وجود قطب‌هاي صنعتي بزرگ در اين شهر باعث شده است كه كارگاه‌ها كارخانه‌ها به دنبال طراحي سايت و همچنين بهبود سئوي سايت خود باشند. به همين دليل سئو در اراك در سال‌هاي اخير به شدت مورد توجه قرار گرفته است.

با اين حال يكي از موارد همه كه باعث مي‌شود سئو در شهر اراك فرايندي مناسب براي شركت‌ها و كارخانه‌ها به حساب بيايند، قيمت آن است. در واقع قيمت سئو در اين شهر نسبت به تهران و ساير شهرهاي صنعتي نسبتاً كمتر است. اگر به عنوان مثال ماهانه در تهران 10 ميليون تومان هزينه سئوي يك سايت كارخانه‌اي متوسط باشد در اراك اين مقدار به 50 الي 70 درصد اين مبلغ مي‌رسد كه همين امر نشان مي‌دهد قيمت سئو در اين شهر نسبت به تهران و ساير شهرهاي بزرگ مقرون‌به‌صرفه تر باشد.

پيدا كردن كارشناس سئو در اراك

پيدا كردن يك كارشناس سئو در اراك كار سختي نيست. شما مي‌توانيد به راحتي با كمي جست‌وجو در اينترنت به افراد مدنظر خود دسترسي پيدا كنيد. با اين حال بايد در انتخاب افراد دقت كنيد. داشتن دانش و تجربه كافي در اين زمينه يكي از موارد مهم است كه شما بايد در انتخاب اين افراد حتماً به آن توجه داشته باشيد.

با اين نكته توجه داشته باشيد كه موارد زيادي است كه نشان مي‌دهد يك فرد در زمينه سئو حرفه‌اي است يا خير. به عنوان مثال شما مي‌توانيد موارد زيرا را براي بررسي اينكه كارشناس سئو در اراك فرد حرفه‌اي است به كار ببريد.

ويژگي‌هاي يك كارشناس حرفه‌اي سئو

متخصص سئو در واقع يك كارشناس حرفه‌اي است كه مي‌تواند به راحتي با توليد محتوا و استفاده از اصول بهينه سازي سايت، كسب‌وكار شما را بهتر به كاربران شناسايي كند. در واقع كارشناس سئو با استفاده از الگوريتم‌هاي گوگل، استفاده از تكنيك‌هاي سئو سالم و سفيد و همچنين دانش و تجربه خود مي‌تواند به راحتي سايت شما را در صفحه اول گوگل بر اساس كلمه كليدي مشخص شده قرار دهد.

البته بايد در اين بين به اين نكته نيز اشاره شود كه كلمات كليدي انتخاب شده براي كسب‌وكار شما بايد توانايي رقابت سالم را داشته باشند و به اصطلاح كلمات كليدي با رقابت سنگين نباشند. چرا كه اين كلمات ديگر كارايي خود را از دست داده و صرف هزينه براي آن‌ها امري كاملاً اشتباه است. پس حتماً در انتخاب كارشناس سئو در اراك بايد به اين نكته توجه كنيد كه اين فرد كارشناس چه كلمه‌اي را به عنوان كلمه كليدي انتخاب مي‌كند. اگر كلمات كليدي با رقابت سنگين را انتخاب كند نشان دهنده اين است كه تجربه بالايي در زمينه سئو ندارد.

ويژگي‌هاي يك كارشناس حرفه‌اي سئو
مثال مهم :

به عنوان مثال براي يك سايت دانلود فيلم و سريال انتخاب كلمه كليدي ” دانلود فيلم ” اصلاً كار عاقلانه‌اي نيست چرا كه اين كلمه كاملاً اشباع شده است و ديگر نمي توان در اين زمينه به صورت عادي فرايند سئو را انجام داد. پس با استفاده از همين نكته كوچك مي‌توانيد متوجه شويد كه فرد سئو كار تا چه حدي در حوزه كاري خودش اطلاعات و دانش بروز دارد.

ويژگي‌هاي مهم در انتخاب سئو كار اراك

حال كه كمياب ويژگي‌هاي يك سئو كار آشنا شديد، ويژگي‌هاي مهم در انتخاب سئو كار اراك را به شما نشان مي‌دهيم. اين ويژگي‌ها در واقع ويژگي‌هاي اوليه و اصلي يك فرد است كه در زمينه سئو و بهينه سازي سايت فعاليت حرفه‌اي دارد.

  1. تسلط به موتورهاي جستجو و نحوه عملكرد آن‌ها.
  2. توانايي تشخيص كلمات كليدي پر ارزش با استفاده از ابزارهاي مختلف.
  3. آشنايي مقدماتي با HTML.
  4. شناخت جايگاه كلمه كليدي و كاربرد آن.
  5. مهارت‌هاي نوشتاري و كپي رايتينگ بالا.
  6. آشنا به توليد محتواي بصري مثل عكس، ويديو و اينفوگرافي.
  7. توانايي ساخت و ايجاد لينك در صفحات كليدي.
  8. آشنايي با ترفندهاي سئو و تغييرات الگوريتم‌هاي گوگل.
  9. قابليت تعيين استراتژي كلي براي توليد محتواي غني و كاربردي.
  10. قابليت بهينه سازي صفحات و صفحه‌هاي فرود براي بازاريابي موتور جستجو.
  11. قابليت بهبود اسكيماي سايت و ساختار ريز داده‌ها در سايت.
  12. قابليت كار با انواع سيستم‌هاي مديريت محتوا مانند وردپرس، جوملا، دروپال و سيستم‌هاي مديريت محتواي اختصاصي.
  13. قابليت كار با افزونه‌هاي حرفه‌اي سئو.
  14. قابليت كار با سايت‌هاي تخصصي سئو مانند MOZ، گوگل آناليتيكس، گوگل سرچ كنسول و غيره.

اين موارد تنها بخشي از موارد مهم هستند كه شما براي انتخاب سئو كار اراك مي‌توانيد از آن‌ها استفاده كنيد. كارشناس سئو بايد به اين موارد آشنايي كافي و يا تجربه بالايي داشته باشد. در اين صورت شما مي‌توانيد به راحتي كسب كار و سايت خود را در اختيار فرد سئو كار قرار دهيد.

انتخاب بهترين متخصص سئو در اراك

حال كه با فرايند انتخاب سئو كار اراك آشنا شده‌ايد شايد براي شما جالب باشد كه به دنبال بهترين متخصص سئو در اراك باشيد. در اين صورت شما مي‌توانيد از خدمات ارائه شده توسط حسين براتي بهره‌مند شويد.

حسين براتي به عنوان بهترين متخصص سئو در اراك شناخته مي‌شود. توليد بيش از 1 ميليون كلمه محتوا سئو شده در اينترنت و همكاري با سايت‌ها و آژانس‌هاي سئو حرفه‌اي در ايران باعث شده است كه ايشان به عنوان يك فرد حرفه‌اي در اين زمينه شناخته شود.

همچنين حسين براتي به عنوان بهترين متخصص سئو در اراك، توانسته است پروژه‌هاي سئو حرفه‌اي را در اراك به پايان برساند. به عنوان مثال سايت سوپر ماركت آنلاين اراك كه با نام بامو ماركت شناخته مي‌شود يكي از پروژه‌هاي سئو بوده كه توسط ايشان انجام شده است.

حسين براتي

نكته مهم :

نكته قابل توجه در خصوص حسين براتي به عنوان بهترين متخصص سئو در اراك اين است كه ايشان توانايي كار كردن به بهترين و حرفه‌اي‌ترين افزونه‌هاي سئو، افزونه‌هاي اسكيما، سيستم‌هاي مديريت محتواي وردپرس و جوملا و حتي سيستم‌هاي مديريت محتواي اختصاصي را دارا مي‌باشند. همچنين توليد محتواي سئو شده به دو زبان فارسي و انگليسي از ويژگي‌هاي بارز ايشان است كه نشان دهنده دانش و تجربه بالاي آقاي براتي است.


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: 1401/9/19  ساعت: ۱۶ توسط:tabehestila :